Wednesday 14 November 2012

PRODUK BERKUALITI DARI PUTERI ALYA


I-BES (NEW)

I-BES merupakan produk terbaru keluaran Puteri Alya. Khasiat I-BES adalah, Ia mampu mengatasi Masalah KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SAKIT JANTUNG, SARAF, GAOUT dan sebagainya. Bahan-bahannya terdiri daripada Air, Manna (Arabic Gum), Tunjuk Langit, Ling Xhi, Sawda, Kurma, Halba, Mahkota Dewa, Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Cuka Kurma dan Garam Bukit.

Harga :RM50.00 (SM) / RM55.00 (S/S)
AWET MUDA GOLD

Awet Muda Gold merupakan produk terbaru keluaran Ekslusif dari Puteri Alya yang dirumus khas dari bahan yang bermutu tinggi seperti Glutathione, Astaxanthin, L-Carnitine, Mutiara, Ginkgo Biloba, Roselle, Kulit Kayu Manis, Temulawak, Minyak Zaitun, Garam Bukit, Kurma, Asam Gelugor, Ubi Bit Merah, Madu, Sireh, Kacip Fatimah, Manjakani, Pegaga, Halia, Kolagen, Minyak Habbatus Sauda, Kadeka Kecil dan Air Bertapis. Awet Muda Gold bertindak 3 kali lebih cepat dan bahan-bahannya 3 kali lebih berbanding Awet Muda biasa.
Harga :RM140.00 (SM) / RM150.00 (S/S)

 AWET MUDA

Awet Muda merupakan produk terbaru keluaran Puteri Alya yang kaya dari alam semulajadi seperti madu, kolagen, sireh, pueraria lobata, saffron, pegaga, kacip fatimah, manjakani, halia dan ubi bit merah. Awet Muda telah diformulakan sesuai untuk membina kesihatan tubuh dan mencantikkan kulit,membina rahim dan membantu dalam hubungan keintiman suami isteri.

Harga : RM30.00 (SM) / RM35.00 (S/S)
 
AL-QURRA

Al-Qurra merupakan produk terbaru keluaran Puteri Alya yang dirumus khas dari 14 bahan semulajadi madu, kurma, roselle, kolagen, habbatus sauda, kismis, ubi bit merah, goji, delima, ginkgo, ekstrak prune, saffron, sireh dan garam bukit.
 
Harga :RM35.00 (SM) / RM40.00 (S/S)


I-NOZ

I-Noz merupakan produk TERBARU keluaran Puteri Alya. Ia dirumus khas dengan 11 jenis herba untuk mengatasi masalah RESDUNG. Ia juga dapat membantu menghilangkan masalah jerawat, gatal-gatal mata, menghilangkan masalah nafas berbau dan sebagainya. Ia amat sesuai untuk untuk kanak-kanak seawal usia 4 tahun sehingga yang lanjut berusia.


Harga : RM45.00 (SM) / RM50.00 (S/S)

No comments:

Post a Comment